اخبار

کتاب « زبان تخصصی مدیریت تبلیغات تجاری »(Specialized Language Business Advertising Management ) منتش

۳ بهمن ۱۳۹۴

این کتاب مشتمل بر پانزده فصل است. در فصول اول تا سوم (با توجه به سرفصل مصوب دانشگاه) دانشجویان عزیز با چگونگی معرفی خود و غلبه بر استرس و ترس ناشی از حضور در مصاحبه‌های شغلی و نحوه ارائه رزومه شخصی و حرفه‌ای خود آشنا شده و بنا به ضرورت با شکل‌های معرفی شخصی خود آشنا می‌شوند.

در فصل‌های چهارم تا ششم دانشجویان عزیز با چگونگی ارتباط تلفنی و روش‌های علمی پاسخگویی تلفن آشنا شده و نحوه برقراری ارتباط از طریق تلفن، معرفی خود یا سازمان و محل کار را می‌آموزند.

فصول هفت تا ده به بررسی مباحث پایه در اصول تبلیغات تجاری می‌پردازد. این بخش‌ها مشتمل بر چگونگی انجام تبلیغات با بودجه کم، ایده‌های تبلیغاتی با زمان اندک، سرمایه‌گذاری برای بازاریابی و تفاوت بین انواع تبلیغات تجاری می‌باشد.

در فصل‌های یازده و دوازده تأثیر تبلیغات بر کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار می‌گیرد. این دو بخش در بر گیرنده اطلاعات آماری جالبی در زمینه تأثیر تبلیغات محصولات پرمصرف و پرضرر بر کودکان و نوجوانان است.

فصل سیزدهم مقاله مفیدی در زمینه ارتباط بین هنر و تبلیغات است و در فصل چهاردهم و پانزدهم یعنی دو فصل پایانی به مقوله ضد تبلیغ، تأثیر مثبت و منفی تبلیغات بر اقشار مختلف و به معرفی نمونه‌هایی از اثرات این قبیل تبلیغات بین مشتریان می‌پردازد.

در پایان هر فصل تمرینات مختصری به منظور درک بهتر و منطقی هر متن ارائه شده است. این تمرینات بیشتر برای سنجش واژه‌یابی و درک مفید هر درس در نظر گرفته شده است که شامل موارد ذیل می‌باشد:

- سؤالات چندگزینه‌ای، سؤالات صحیح یا نادرست و پرسش‌های سنتی درک مطلب برای بخش اول.

- تمرینات واژه‌یابی به صورت کلمات جاافتاده، به صورت یافتن مترادف یا متضاد و یا دوگزینه‌ای برای بخش دوم.

- یافتن معنا و معادل فارسی از طریق فرهنگ لغت برای بخش سوم.

دسته بندی موضوعی