اخبار

کتاب بازاریابی و مدیریت بازار

۱۸ آبان ۱۳۹۵

کتاب «بازاریابی و مدیریت بازار» مطابق با سرفصل های دانشگاه جامع علمی کاربردی به زودی توسط انتشارات ساکو منتشر خواهد شد.

مولف در مقدمه کتاب می نویسد:

در این کتاب، مباحث بازاریابی و مدیریت بازار منطبق بر سر فصل وزارت علوم و دانشگاه علمی کاربردی نوشته شده است.

فصل اول، با تاریخچه‌ای از بازاریابی، بازار، مبادله، معامله و ابعاد بازاریابی آغاز می‌شود.

فصل دوم به مبحث قیمت‌گذاری، شیوه‌های عمومی قیمت‌گذاری و اهداف قیمت‌گذاری می‌پردازد.

فصل سوم به کانال‌های توزیع، واسطه‌های کانال توزیع در بخش محصول و خدمات اشاره خواهد کرد.

فصل چهارم، ما را با انواع فروش، فروشنده شخصی، فروشنده موفق، روش‌های ترفیع در بازاریابی، بازاریابی دکه‌ای، شبکه‌ای، حسی و اینترنتی آشنا خواهد کرد.

فصل پنجم کتاب به مبحث محیط بازاریابی و سیستم بازاریابی می‌پردازد در فصل ششم با بازاریابی خلاق آشنا خواهیم شد و در فصل هفتم، رفتار مصرف‌کننده، تصمیم‌گیری خرید، فرآیند تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در نگارش این کتاب سعی شده است مطالب مربوط به بازاریابی و مدیریت بازار به طور کامل، گویا و با استفاده از کلمات ساده با توضیحات زیرنویس، جهت فهم بهتر مطالب، استفاده شود.

 

دسته بندی موضوعی